«گل‌آموز» با بچه‌ها بازی قرآنی می‌کند

«گل‌آموز» با بچه‌ها بازی قرآنی می‌کند

درباره سایت
به وبلاگ من خوش آمدید

«گل‌آموز» با بچه‌ها بازی قرآنی می‌کند
بازدید : 91

برنامه «گل آموز» برای ایام رمضان آیتم‌های متنوعی را در نظر گرفته است. به گزارش ایسنا، سارا روستا پور، تهیه کننده برنامه «گل آموز» گفت: در این برنامه (بازی قرآنی) آیتم مناسبتی ماه رمضان بوده که در این بخش با حضور بچه‌ها در استودیو در مورد نام حیوانات، میوه و دیگر موضوعات قرآنی که در قرآن کریم آمده است ، به بحث و گفتگو می پردازیم.

وی افزود: همچنین در ادامه این آیتم روحانی با حضور خود در این بخش با ارائه داستان‌های قرآنی، اطلاعات دقیق و ملموسی درخصوص موارد مربوط به بچه‌ها ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه وله‌های ماه رمضانی از دیگر بخش‌های این برنامه بوده، بیان کرد: در بخش دیگری از این برنامه از حضور بچه هایی که در مکتب قرآنی فعالیت می‌کنند نیز بهره خواهیم برد.

روستاپور خاطرنشان کرد: پخش نماهنگ‌های رمضانی و برگزاری مسابقات از دیگر آیتم‌هایی است که برای مخاطبان تدارک دیده شده است.

برنامه «گل آموز» به تهیه‌کنندگی سارا روستاپور و با اجرای بچه‌ها هر روز ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه آموزش پخش می شود.

منبع: سایت رمضان



نویسنده :
تاریخ : 23 مهر 1395 ساعت : 9:16
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید
    موبایلتو شارژ کن